tirsdag 13. mars 2012

Vi har passert 1000 sidevisninger på bloggen- følg oss, og bli med i trekningen av et antrekk!

Hei der alle Zumbavenner <3



SELEBRATION TIME- COME ON!

Vi feirer passerte 1000 sidevisninger på vår nye blogg, med trekning av et ZUMBA®antrekk!



Legg deg til som følger og onsdag den 28 mars vil vi trekke vinneren!

Her er det du kan vinne:

Den tøffe nye Caprien: Fade Cargo Carpi, i grå eller blå:


Verdi kr 479,-


Og toppen ZP Sleeveless V Neck i rosa, aspen, mørk grå eller turkis:

Verdi kr 299,-


Vi vil annonsere vinneren her inne, så sender vi antrekket hjem til deg!

HIV DEG MED <3

14 kommentarer:

  1. Så kult! Blir gjerne med jeg )))

    SvarSlett
  2. Supert! :) Jeg ønsker også å bli med :)

    SvarSlett
  3. er det bare og bli medlem så e du med i konkuransen?i så fall vil jeg også bli med=)

    SvarSlett
  4. Stilig!
    Jeg blir gjerne også med :)

    SvarSlett
  5. Jepp, da er jeg med. Hadde vært herlig med litt nytt zumbatøy. Krysser fingrene - Ønsker dere alle en superfin dag !!

    SvarSlett
  6. Lovely premie! Blir gjerne med!

    SvarSlett
  7. Perfekt motivasjon til trening! Deilig må så fin premie! Er med <3

    SvarSlett
  8. Jeg har kjempelyst å vinne!<3

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett